Autrejament distintiu Escòla Verda

Eth passat 1 de deseme autregeren ara nòsta escòla  eth distintiu d’Escòla Verda. Ath delà, tanben parlèren tamb es nòsti escolans/es sus era importància deth reciclatge e d’auti elements restacadi damb eth suenh deth miei ambient. Es escolans/es expliquèren es accions que se realizen ena escòla restacadi damb aguest tèma com eth nòste uart, eth reciclatge enes diferenti contenedors… Plan interessant! Aprofitam entà arregraïr as pesones que collaboren tamb era escòla en aguest projècte. En aguest enlaç poiratz veir es fòtos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *