Sant Jordi 2014

El dia 23 d’abril vam celebrar a l’escola la diada de Sant Jordi. En aquest dia especial, pel matí vam sortir a passejar entre les parades de llibres i roses del poble, vam explicar contes i llegendes i vam comprar dos contes. Per la tarda ho vam celebrar a l’escola, on els nens de 4t de primària ens van llegir la llegenda de Sant Jordi i vam presentar els nostres contes els quals ens havíem inventat un final diferent. Com a premi vam rebre dos contes! Va ser una dia molt especial envoltat de contes!

EL DIA 23 D’ABRIL VAM CELEBRAR A L’ESCOLA LA DIADA DE SANT JORDI. EN AQUEST DIA ESPECIAL, PEL MATÍ VAM SORTIR A PASSEJAR ENTRE LES PARADES DE LLIBRES I ROSES DEL POBLE, VAM EXPLICAR CONTES I LLEGENDES I VAM COMPRAR DOS CONTES. PER LA TARDA HO VAM CELEBRAR A L’ESCOLA, ON ELS NENS DE 4T DE PRIMÀRIA ENS VAN LLEGIR LA LLEGENDA DE SANT JORDI I VAM PRESENTAR ELS NOSTRES CONTES ELS QUALS ENS HAVÍEM INVENTAT UN FINAL DIFERENT. COM A PREMI VAM REBRE DOS CONTES! VA SER UNA DIA MOLT ESPECIAL ENVOLTAT DE CONTES!

santjuliainf's Sant Jordi 2014 album on Photobucket