JOC DE GEOLOCALITZACIÓ

Benvolgudes famílies,

Durant aquest segon trimestre els nens i les nenes de l’escola, junt amb els mestres hem dut a terme un petit projecte que volem compartir amb vosaltres. Es tracta d’un joc de geolocalització basat en les entitats de la cercavila de la Festa Major del nostre poble. Per realitzar-lo els i les alumnes de l’escola han creat o adaptat dites, poemes i caramelles sobre aquestes entitats que hem ubicat, de forma virtual, pel poble.

Per poder participar heu de seguir les indicacions següents:

PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIÓ CURS 2021/2022

JORNADA DE PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022
JORNADA DE PORTES OBERTES
AQUEST CURS NO PODEM OBRIR LES  PORTES DE LA NOSTRA ESCOLA DE MANERA PRESENCIAL PER AIXÒ HEM FET AQUEST VÍDEO AMB MOLTA IL·LUSIÓ PER ENSENYAR-VOS QUÈ FEM I COM TREBALLEM.
#Quelanostraescolasiguilavostraescola

PREINSCRIPCIÓ
Benvolgudes famílies,
La presentació de sol·licituds de… Llegeix més»

El dibuix d’Hodei Garraza serà la portada de les agendes del curs escolar 2020-2021

Us presentem el dibuix de l’Hodei Garraza, guanyador del concurs que han promogut l’Escola i l’AMPA per il·lustrar la portada de les agendes del proper curs escolar. Es van presentar 80 dibuixos i les famílies van escollir el que més els va agradar. Moltes gràcies… Llegeix més»

POEMA SOBRE L’ESCOLA

Aquest poema ens els dedica el nostre inspector, en Carles Jardí, i afegeix fotos de la nostra escola i de les escoles properes. En aquest videopoema podem sentir i veure quina és l’essència de l’educació.