Activitats vàries a Primer B

Els nens i nenes de 1rB han participat en les activitats del centre. Aquí en teniu un recull.

El dimecres 9 d’abril vam anar a l’Auditori de Cornellà a veure l’obra “Petruska”.
La música i la posada en escena ens va agradar moltíssim!!
Després vam anar a un parc que hi havia molt a prop a jugar una estona i a dinar.
Ens ho vam passar molt bé!!

santjuliaarbos1's Petrushka CI album on Photobucket

El dijous 10 d’abril tota l’escola vam inaugurar el jardí vertical situat a l’entrada de l’escola.
Cada classe vam elaborar un rodolí a partir del nom d’una de les plantes que hi ha al jardí.
Ara caldrà conservar i mantenir entre tots aquest jardí tan acolorit!!

santjuliaarbos1's Jardi vertical 1rB album on Photobucket

El divendres 11 d’abril vam celebrar el dia de l’esport a l’escola.
Durant tot el matí vam estar realitzant diverses activitats esportives i, a la tarda, per cursos vam participar en un Cross que es va fer en un itinerari marcat que hi havia pels patis de l’escola.
Va ser molt divertit i al mateix temps tots vam acabar molt cansats!!!

santjuliaarbos1's Dia Esport_1rB album on Photobucket

El dimecres 23 d’abril vam celebrar la coneguda festa de Sant Jordi.
Al matí, es va fer l’intercanvi de llibre, després vam sortir pels carrers de L’Arboç i vam comprar un conte per la nostra classe que es diu “Una rosa per…”.
A la tarda, els alumnes de 4t ens van fer una lectura de “La llegenda de Sant Jordi” i es van entregar els premis dels Jocs Florals.
Vam trobar a faltar els alumnes de Cicle Superior que estaven de colònies!!!

santjuliaarbos1's Sant Jordi 1rB album on Photobucket