Primer concurs de dibuix d’Escola Verda: Dia Mundial de l’Eficiència Energètica

El passat dijous 5 de març es va celebrar el dia Mundial de l’Eficiència Energètica i des de l’escola Sant Julià també ho vam voler celebrar.
Per fer-ho es va saber qui van ser les guanyadores del primer concurs de dibuix d’Escola Verda, del qual el tema era l’estalvi d’energia.
Les guanyadores han estat la Salma de 4t i l’Asala de 6è. Moltes felicitats!
A partir d’aquí, l’escola inicia un programa d’estalvi energètic que ja anireu coneixent i que esperem que ens acompanyeu des de casa.

photo IMG_20150305_0002_zpsqfs2qu3y.jpg  photo IMG_20150305_0001_zps8ynhyrpr.jpg  photo IMG_0447_zpspnzwra7q.jpg photo IMG_0449_zpsbdu3krbj.jpg