Festa Escola Verda – Cloenda

Com a cloenda de la Festa d’Escola Verda, els nens, les nenes i el professorat de l’escola vàrem cantar i ballar la cançó “Pluja de sons”, cançó que parla de la importància de la música com a element bàsic de l’educació.

També us passem un vídeo on surten els alumnes que van guiar el ball a la resta de nens i nenes, acompanyats per la Sandra, qui novament ens va muntar una activitat “súper xula” per a tota l’escola. Gràcies Sandra!
També volem agrair especialment al Julià Albornà i a la Susana Lucio la seva col·laboració en la gravació i editatge del vídeo. Ha quedat molt bé!!