Festa d’Escola Verda 2016

Avui hem celebrat la festa d’Escola Verda al nostre centre. Cada cicle ha dut a terme una activitat dedicada a la sostenibilitat: els d’infantil han pintat el mur de la seva entrada a partir de la frase “Les llavors dormen en el secret de la terra fins que a una d’elles se li ocorre la fantasia de despertar“; els de cicle inicial han anat a la llar d’infants de l’Arboç a recitar uns poemes sobre la natura i el reciclatge, els de cicle mitjà han fet una sortida pel poble per cercar imatges referents a la sostenibilitat en el nostre poble, i cicle superior s’han dividit en dos grups, sisè han visualitzat un experiment sobre el CO2 que ells mateixos varen treballar (penjat al bloc de l’escola), i cinquè ha anat a Ràdio l’Arboç per parlar del projecte d’Escola Verda del nostre centre.
Com a cloenda, hem ballat la cançó “Pluja de sons”, de la qual hem fet un vídeo que properament us penjarem.
Agraïm molt la col·laboració dels pares i mares que ens heu ajudat, personal de la Llar d’Infants, l’equip de Ràdio L’Arboç i el personal del projecte APQUA.
Us deixem el tall de ràdio de l’activitat dels alumnes de 5è. Properament més articles relacionats.