Dia reivindicatiu contra el canvi climàtic

El passat dia 27 de setembre va ser el dia internacional contra el canvi climàtic. Nosaltres vàrem voler aportar el nostre granet de sorra i vàrem fer diferents activitats, totes dirigides a conscienciar-nos en la cura del nostre planeta per fer-lo sostenible.

Els nens i nenes d’infantil varen fer uns murals molt bonics sobre la vida en el fons del mar.

Els alumnes de cicle inicial vàrem treballar la importància d’utilitzar mitjans de transport no contaminants per anar a l’escola. També vàrem escriure què podem fer per estalviar energia, reciclar,…

L’alumnat de cicle mitjà va fer un gran mural sobre la Terra que tindrem i la que podríem tenir si miréssim pel medi ambient.

Els nens i nenes de cicle superior van fer unes pancartes reivindicatives i anaren al parc de Santa Llúcia, juntament amb la Residència i l’Institut, per escoltar un manifest en contra del canvi climàtic.

Va ser un dia molt ben aprofitat i ple de valors!

Cliqueu aquí per veure les fotos

També us deixem aquesta llista de reproducció, amb vídeos de la jornada.