Aula d’acollida

Els alumnes de l’aula d’acollida ja han començat un nou escolar.

Són alumnes nouvinguts i per tant, no saben el català.

Desde l’aula d’acollida es pretén que aquests alumnes puguin parlar, entendre, escriure i llegir el català de forma natural, correcta i sense cap tipus de problema, a partir d’un aprenentatge experimental, significatiu i emocional.

Per aquest motiu, cada mes es farà un projecte en el qual es portaran a terme diverses activitats on s’iniciaran a l’aprenentatge del català a través del joc.

Aquest mes de setembre, el projecte que han iniciat ha estat el tennis taula. Gràcies aquest petit projecte, han conegut als seus companys i companyes, han establert lligams i han començat diàlegs.

El tennis taula és divertit i té moltes coses per aprendre!!!!!!!

Àlbum de fotos