VISITA AL MUSEU ESPAI ERMENGOL

Avui els nens i nenes de l’escola hem anat a l’Espai Ermengol de la Seu d’Urgell.

Hem fet dues visites: la del Clima del Pirineu i el Museu és una Escola.

Ens hem dividit en dos grups, infantil a començat per la nostra exposició del projecte El Museu és una Escola. L’Anna Lopez ens ha explicat tots els treballs de les altres escoles i el nostre. Ha estat molt interessant veure tots els treballs fets pels companys i companyes.

Els de primària han començat per l’exposició del clima del Pirineu, L’Albert de Gracia ens ha explicat aspectes del clima al Pirineu, hem representat els principals cims del Pirineu i els núvols per entendre el clima. Hem fet una activitat dels núvols a Alàs, i entre tots hem fet un mural amb els diferents tipus de núvols que podem trobar.

I després hem fet l’altra visita.