SETMANA BIO

La Setmana Bio a l’escola és l’apartat de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica dedicat a la comunitat educativa. El seu objectiu és donar a conèixer la producció agroalimentària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies, mitjançant un programa d’activitats específiques.

Les activitats que hem organitzat a l’escola són les següents:

Aquí us adjuntem algunes de les receptes elaborades pels alumnes:

CREPS carmen XDD.

ton pastis.bo, hola

xocolata lluc

PASTIS DE FORTMATGE CARLA

canelons albet

Des de l’organització de la Setmana Bio ens han fet un obsequi d’uns embolcalls de diferents colors i uns imants amb la roda de les fruites i verdures de temporada i el tríptic de les 10 raons per consumir aliments ecològics i de proximitat a les escoles participants, trobareu adjunta la imatge amb el material.

Adjuntem també fotos dels esmorzars làctics i/o ecològics d’avui.

1. Albert

Que guai, que ha sigut aquesta setmana. Ha sigut, molt però molt divertit🥛🥛iara afer iogurt i dilluns a la Reula 🐄🐄🐄🐄🐑🐑🐖🐖🐖🐐🦌🐐🐑🐏🐖🐄🐄🐄🐎🐎🐖🐏🐑🐖🐎🐎🐎🐖🐏🐑🐎👍👍👎👎