PROJECTE ELS 25 ANYS DE LA ZER URGELLET, EIX CRONOLÒGIC

Els alumnes de primària hem fet un eix cronològic de 4 metres de llarg on expliquem fets importants dels 25 anys de la ZER.

Hem mesurat la paret on anirà aquest mural i hem calculat quan podria ocupar cada any. Llavors vam començar a fer l’eix cronològic des de l’any 1994 fins a l’actualitat.

Hem posat els fets més rellevants de la ZER en aquest temps i ens hem anat enganxant a la part superior de l’eix.

A la part inferior hem buscat fets importants d’arreu del món en aquests anys indicats o bé fets personals d’alguns de nosaltres.

A partir d’ara l’exposarem a l’entrada de l’escola perquè les famílies puguin aportar informació i fer anotacions d’algun fets importants per a ells.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *