Paradeta de productes de la Cooperativa la Bedollera

Els darrers cursos hem dedicat una sisena hora al treball dels ODS Objectius de Desenvolupament Sostenible. Enguany ens hem centrat en els objectius: fi de la pobresa i educació de qualitat. Ho hem treballat a través de l’emprenedoria, de manera que els infants han creat les seves pròpies cooperatives, han gestionat un microcrèdit i han dissenyat i elaborat els seus productes que acabaran venent al mercat. Els diners guanyats aniran destinats a reparar una escola del Senegal. D’aquest amanera, les accions que hauran realitzat serviran perquè altres nens i nenes puguin anar a l’escola.

El proper dia 7 de juny cada escola vendrà els seus productes al mercat de la Seu on disposarem de tres paradetes.

Veniu a la parada al mercat de la seu!

7 de juny al matí!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *