Jornades Cientifico- Literàries

El passat dilluns vam  celebrar una trobada de ZER cientifico-literària a l’escola Arnau Mir del Pla de Sant Tirs.

La ZER Urgellet  va participar en el programa “Autors a les aules” que organitza el Departament d’Educació. El programa consisteix en la visita d’un/a escriptor/a a
l’escola i preparar diferents activitats entorn a l’obra de l’autor/a atorgat. Enguany, ens han assignat l’autora Ester Farran. Vam llegir els seus llibres i vàrem fer diversos  treballs.

També vam fer un taller amb grup d’investigadors de l’Institute for Bioengineering of Catalonia IBEC, sobre el cervell.

Els alumnes de cicle superior van tenir una xerrada d’internet segura a càrrec de Cesar Iscla dels mossos d’Esquarra i el psicòleg infantil Miquel Alet.

Els alumnes de segon i  cicle mitjà varen fer jocs cooperatius.

Els alumnes d’infantil i primer van fer tallers de xocolata.

i per concloure l’acte vam tenir un concert Musical a càrrec d’Arnau Obiols.