DANSA’T

Aquest any també hem participat en el projecte Dansa’t, que té com a objectiu donar a conèixer la dansa i la cultura del Pirineu als alumnes alturgellencs en horari lectiu.

La iniciativa, dirigida per Ivan Caro, educador social, músic i professor de gralla, dansa tradicional, flabiol i tamborí de l’Escola Folk del Pirineu d’Arsèguel.

Dansa’t fa servir la dansa com una eina per crear vincles entre els alumnes de l’escola i la resta de centres educatius del territori. Les danses que es treballen són majoritàriament del Pirineu, però també n’hi ha alguna d’altres indrets. En les sessions d’aquest projecte es treballen tant danses col·lectives com en parella, així com cançons, jocs dansats i altres propostes per enfortir el grup.

Dansa’t és un projecte creat per l’Escola Folk del Pirineu, que compta amb la col·laboració de l’IDAPA i s’emmarca en el Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.

En aquest enllaç podreu veure alguna foto.