COOPERATIVA ESCOLAR L’ARBRE DE LA VIDA

Aquest any la cooperativa escolar que treballa els Objectius de desenvolupament sostenible ODS es centra en l’objectiu 3. Garantir una vida sana i promoure el benestar a totes les persones de totes les edats. Per això ens hem marcat com a objectiu fer activitats amb la gent gran del nostre entorn.

Vam escollir nom per la cooperativa, i logotip: L’arbre de la vida es molt significatiu pel nostre objectiu.

Després vam convidar a tots els veïns i veïnes del poble d’Alàs a la nostra obra de teatre de Nadal. Vam fer coca i xocolata.

Aquesta setmana hem iniciat el primer taller intergeneracional. Els membres de la cooperativa van decidir fer jocs de taula, vam decidir que farien el BINGO, CARTES, UNO I PARXÍS, per a fer un primer contacte.

Ells van preparar-se la presentació, cartells, regles del joc, invitacions. Van anar a convidar a la gent gran fent un porta a porta entregant cartells de l’acte.

i ahir dia 24 de gener vam dur a terme la tarda de jocs. Van venir 4 avies i vam passar una tarda ben entretinguda. i per acabar un bon berenar de coca, xocolata i  galetes mentrestant fèiem un bingo final tots junts.

Esperem que s’animi més gent a les pròximes quedades!!

ja vam informar als veïns i veïnes que la pròxima trobada seria el 17 de febrer a la RUA DE CARNAVAL i el 28 de gener un taller de MANUALITATS INTERGENERACIONAL, per poder vendre i guanyar diners per alguna activitat conjunta, festa o taller de benestar a final de curs.

Us deixem el vídeo de la COOPERATIVA.  https://drive.google.com/file/d/1QqVGOumziuyNP4KGsJd_AVMxg-7OVgAg/view?usp=sharing

I fotos del taller.  https://drive.google.com/drive/folders/1-Jxmvz76P39L7mNLW1rkCDTqqdwCYr8T?usp=sharing

1. Mercè

Una iniciativa molt entranyable que ajuda a establir vincles afectius intergeneracionals i desenvolupar habilitats socials i cognitives, que, de ben segur, beneficiaran d’igual manera tant als infants com a la gent gran.
    Enhorabona i Endavant amb la Cooperativa!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *