Què és l’AFA?

Qui som l’AFA?

Mares i pares dels i les alumnes que treballem de manera voluntària en tot el que es refereix a l’educació dels nostres fills i filles, participant en el Consell Escolar i en les Comissions del Centre, així com promovent activitats extraescolars per als alumnes.

Què fem?

Donar suport i assistència a les famílies, mestres i alumnes en tot el que es refereix a l’educació dels nens i de les nenes.

Canalitzar la comunicació entre els pares i les comissions o la direcció del centre.

Promoure la participació i representació del pares i de les mares en les activitats del centre així com en activitats culturals i socials de l’escola.

Organitzar activitats per fomentar les vocacions, les llengües, les habilitats artístiques, l’esport i el lleure.

Gestionar recursos educatius com la socialització dels llibres de text.

On ens pots trobar?

Per e-mail: afa@esmc.cat

I, és clar… al nou web emplenant el formulari de contacte.

Com ens organitzem?

Per Junta, Consell Escolar i Comissions, com l’Econòmica, Extraescolars, Menjador, Festes, Comunicació i Web.

Per delegats/des de classes / cicles.