Inscripció Menjador

CURS 2019 – 2020

INFORMACIÓ DEL SERVEI DE MENJADOR

Benvolgudes famílies,

Us informem que aquest curs escolar 2019/2020, s’iniciarà el servei de menjador, essent Dacor Educació i Esport l’empresa responsable del servei de monitors/es i de la gestió directa del menjador i Scolarest l’empresa de cuina.

• L’horari del servei de menjador, en horari normal del centre, serà de les 12:30h a les 15:00h. En horari intensiu del centre serà de les 13:00h a les 15:30h
  • El preu del servei de menjador FIX és 6,20 €/dia. Es considera FIX aquell nen/a que es quedi sempre el mateix dia de la setmana com a mínim 1 dia per setmana.
  • El cobrament dels usuaris FIXOS es farà a mes vençut a principis de cada mes de l’1 al 10 per domiciliació bancària. En cas de retorn del rebut s’aplicarà el recàrrec de 5,00€ en concepte de despeses bancàries i caldrà fer-lo efectiu abans d’iniciar el següent mes a la coordinadora del menjador.
  • Es fan menús específics per dietes, al·lèrgies i intoleràncies.

• El preu del servei de menjador EVENTUAL és 6,80 €/dia.

• Els/les nens/es fixos que per qualsevol motiu no puguin assistir al menjador, hauran d’avisar a la Coordinadora del menjador de l’escola abans de les 10.00h del matí del mateix dia, al mobil abaix indicat (whatsapp) o per mail. Se’ls retornarà la totalitat de l‘import del menú i monitoratge: 20€. En cas de no avisar, no se’ls farà la devolució d’aquest import. En cas d’inclemències meteorològiques importants (fortes ventades, nevades i altres) o de vaga es retornarà 3,10€ (en aquest cas no cal avisar de l’absència).

• S’ofereix servei de pícnic quan hi ha una sortida fora del centre (no per colònies) i per demanar-lo o renunciar-hi cal emplenar el full que s’entrega a l’inici de curs. El preu del menú de pícnic és de 4,95€. El retorn de la diferència del cost de pícnic amb el menú normal és farà el mes de juliol.

• Els canvis de la rutina d’assistència, així com els canvis de domiciliació bancària i les baixes s’hauran de comunicar a la coordinadora del menjador abans del dia 1 de cada mes per tal de poder actualitzar la informació abans de passar els rebuts del mes. En cas de no fer-ho abans d’aquesta data les regulacions es faran el mes següent.
  • Horari de gestió i canals de comunicació (absències, dietes, altes…) de menjador:

Els dimarts i dijous a la biblioteca del centre de 9.05h a 9.30h

Coordinadora de menjador: Montse Roig