CONFERÈNCIA DE GAUDÍ
Conferència per explicar La Pedrera i el Park Güell
CONFERÈNCIA DE GAUDÍ Llegeix més »
Conferència per explicar La Pedrera i el Park Güell
CONFERÈNCIA DE GAUDÍ Llegeix més »
Els nens i nenes de C. Inicial hem pintat el símbol de la pau:
A CI PINTEM EL SÍMBOL DE LA PAU Llegeix més »
Participem en el Pla de consum de fruita a l’escola de la Generalitat de Catalunya. El 2014-15 s’adreça a tots els alumnes del centre. http://agricultura.gencat.cat/ca/ambits/alimentacio/dar_fruita_escoles/ Febrer poma, mandarina i taronja Març pera, taronja i cirerol (tomàquet) Abril maduixot, poma i pera Maig poma, nespra o albercoc i pastanaga Juny pera, cirera, préssec/nectarina i plàtan 2014-2015_triptic:
PLA DE CONSUM DE FRUITA Llegeix més »
Conferència per explicar com hem fet el pessebre
CONFERÈNCIA: EL PESSEBRE GAUDINIÀ Llegeix més »
Tots els/les alumnes de l’escola van participar en la gimcana del dia 23 de desembre.
GIMCANA SOLIDÀRIA 2014 Llegeix més »
Els nens i nenes d’educació infantil van fer cagar el Tió amb molta il·lusió:
EI: CAGA TIÓ 2014 Llegeix més »