Curs 2014-15

DIA DE LA PAU 2015

El dia 30 de gener, a les 3 de la tarda, vam trobar-nos al pati de l’escola per celebrar el DIA DE LA PAU. Els/les alumnes de sisè van llegir el manifest de la pau que van redactar a la classe.

DIA DE LA PAU 2015 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut