Curs 2014-15

NADAL 2014: PESSEBRE GAUDINIÀ

Els nens i nenes de 1r i 2n hem fet un pessebre utilitzant la tècnica del trencadís. Si us hi fixeu bé el podreu veure a les estrelles, al portal… Per fer les figures hem utilitzat diferents tipus d’envasos (ampolles de sabó, pots d’”actimel”…), cartró roba, taps de plàstic, botons….  A més de materials reciclats

NADAL 2014: PESSEBRE GAUDINIÀ Llegeix més »

DONACIÓ DE SANG

Aquest és el vídeo publicitari que “Els Pintors de Parets” de 5è hem enregistrat per animar-vos a donar sang. I el lema que hem triat és: SALVAR VIDES? … DONANT SANG!!! Finalment, el logo de la nostra campanya és aquest: POTS VENIR A DONAR SANG: – Si tens entre 18 i 65 anys i peses

DONACIÓ DE SANG Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut