Socialització de llibres de text

L’escola continua amb el projecte de socialització de llibres de text que va començar l’AMPA el curs 2005-06. Els cursos als quals s’adreça aquest programa són 3r, 4t, 5è i 6è.

El procediment que es segueix per a poder gaudir d’aquest avantatge és el següent:

• Per participar a la socialització dels llibres de text de l’AMPA, cal ser-ne soci  i fer el pagament corresponent en concepte de col·laboració. El manteniment del projecte va a càrrec de l’AMPA, que compra els llibres que falten. Els pares signen un contracte de compromís.
  • El mes de juny els alumnes de 3r a 6è deixen els llibres a  l’aula. El tutor/a ho verifica i fa una llista amb les incidències que després dóna a la comissió.
  • La comissió examina l’estat dels llibres i decideix si poden ser reutilitzats.

* S’ha de recordar als alumnes que és imprescindible tornar els llibres en bon estat i que no està permès escriure-hi. En cas contrari, si un llibre es retorna en condicions inadequades, serà considerat no vàlid. Les responsabilitats associades i les possibles conseqüències es detallen en les Normes d’Organització i Funcionament del centre (NOFC). Per tant, si es detecta un llibre danyat o maltractat, la família haurà de restituir el llibre en bon estat o abonar-ne el cost corresponent. En cas contrari, els alumnes no podran participar en el projecte durant el curs següent.