Al primer dia, quan vam arribar a l’escola, tots estàvem una mica nerviosos i nervioses esperant que obrissin la porta per entrar, però un cop dins la classe i quan vam començar a presentar-nos, ja ens vam calmar. També en aquell moment ens vam adonar que hi havia una nena nova, la Izaro.
Seguidament vam fer algunes dinàmiques i endreçar el material escolar. Després vam anar al pati on ens ho vam passar molt bé jugant a diferents jocs. L’hora del pati va anar molt bé i no hi va haver cap conflicte. Després vam fer un passaparaula les dos classes juntes, ens van explicar l’horari i ja va arribar l’hora del migdia.
A la tarda també ens ho vam passar molt bé perquè vam fer uns jocs molt distrets i divertits. Ens van servir per divertir-nos i conèixer-nos. Finalment vam marxar cap a casa amb ganes de tornar l’endemà i veure quines novetats més ens esperaven.
Reportera: Regina Borrell Vinseiro



