Els dies 7 i 21 de març del 2025, va venir a visitar-nos l’Anna Carmona, una noia especialista en fer retrats, per ensenyar-nos com dibuixat els nostres padrins/es.
El primer dia l’Anna ens va ensenyar com fer la cara, el nas, la boca, etc. I tots ens vam posar mans a l’obra. Cadascú estava centrat amb el seu dibuix i la foto a partir del qual el fèiem, la veritat és que ens van quedar molt bonics.
El segon dia, vam continuar amb el nostre dibuix i quan ja gairebé tots havíem acabat, l’Anna ens va explicar com hauríem de pintar els nostres padrins/es. També ens va dir que féssim com un entramat per fer les ombres i que ens fixéssim bé amb les zones de llum i ombra.
Aquest va ser l’últim dia que va venir l’Anna tot i que cap de nosaltres encara no havíem acabat els dibuixos. Ara, però, ja sabem una mica millor com fer-ho i segur que els podrem acabar seguint tot el que ens ha ensenyat.
Moltes gràcies Anna per venir!
Reportera: Ona Clapers Martínez





















