Himne de l’Escola

Inauguració Mural 75 anys!

Aquests últims dies de curs hem inaugurat el mural dels 75 anys de l’escola. Ha estat l’acte de tancament del 75è aniversari de l’escola. La M. Riera Borràs (33 anys de mestra a l’escola, 12 dels quals de Directora) i el Quim Calatayud (Alcalde les Les Borges del Camp)  han destapat la placa on s’explica la composició del mural. Seguidament l’alumnat de 3r i 4t han recitat l’auca de l’escola que ells mateixos han creat. Durant l’acte hem omplert la càpsula del temps que romandrà enterrada en algun lloc de l’escola per guardar els records d’aquest curs fins que algú, algun dia la torni a obrir. Hi hem posat una mascareta, un diari, la revista de l’escola… i una fotografia de cada classe amb un desig que un representant de cada grup hi ha anat dipositant. Per acabar, l’alumnat de 6è ha ballat al ritme del nou himne de l’escola i seguidament hem fet les fotografies de grup amb el pastís creat per l’ocasió.

Cliqueu damunt la fotografia per veure totes les fotos.

ESTRENEM LES MALETES MATEMÀTIQUES DEL MMACA

L’Institut Fontanelles ens ha deixat en préstec les maletes amb jocs matemàtics que ha elaborat el Museu de les Matemàtiques de Catalunya (MMACA). L’alumnat s’ho ha passat molt bé i ha après matemàtiques d’una manera lúdica i manipulativa. Estem molt agraïts a l’lnstitut del poble per comptar amb nosaltres.

[

Mostra de lectura en veu alta 2021

L’alumnat de cicle inicial ha participat a la Mostra de Lectura en veu alta que aquest any s’ha hagut de realitzar telemàticament des de la classe. Dos representants de primer i dos de segon han fet les lectures en un acte en el que també hem pogut escoltar els lectors de les altres escoles participants.

Som l’Escola Rocabruna!

Durant les colònies es va estrenar el nou himne de l’escola, un acte més per celebrar els 75 anys d’escola. Volem agrair al Marc, la Betlem i la M. Riera, la seva col·laboració en la lletra, veus i gravació.

Aquí us deixem l’arxiu d’àudio i un vídeo de “l’estrena” que es va fer durant el primer sopar de les colònies davant de tot l’alumnat de l’escola.