8M – DIA DE LA DONA

8 de març – dia de la dona

A l’escola s’han realitzat diferents activitats per tractar temes com la igualtat de gènere, el paper de les dones en el món actual i al llarg de la història… a través d’entrevistes, lectures de contes, recerca i altres activitats per conscienciar l’alumnat de la desigualtat que encara es viu en alguns àmbits de la societat.

Preinscripció curs 2021/22

Pàgina d’ajuda del Departament d’Educació

#100tífiques – Dia Internacional de les Dones i les Nenes en la Ciència

Avui 11 de febrer de 2021 és el dia de la NENA i la DONA CIENTÍFICA.

L’escola Rocabruna ha volgut fer ressò a la feina i el treball que han fet i fan les científiques. Els alumnes de 6è, des de les àrees de llengua anglesa i ciències socials han fet tasques de recerca i han preparat una entrevista. Hem tingut la sort de poder gaudir avui en directe d’una científica ex-alumna de la nostra escola: la Doctora M. Riera Piqué. La videoconferència s’ha realitzat íntegrament en llengua anglesa.

Gràcies per la teva presentació i per donar veu a les dones científiques i com no per motivar al nostre alumnat a seguir un bon camí.