Xerrada Bullying

BULLYING – CYBERBULLYING – GROOMING

L’escola està molt agraïda a la Irene Delgado per les xerrades sobre diferents tipus d’assetjament  que ha vingut a fer a la nostra escola. Van ser unes xerrades molt interessants tant per l’alumnat com per les famílies.

• Xerrada adreçada als alumnes de 3r, 4t i 5è
  • Xerrada adreçada als alumnes de 6è
  • Xerrada adreçada a les famílies

Agraïm també la presència a les famílies que van poder assistir-hi.

Fotografies de la xerrada aquí.

EXPOSICIÓ “75 anys de la nostra escola” 1945-2020

Aquest any 2020 commemorem el 75è aniversari de la nostra escola.

En motiu de la Setmana Cultural de Sant Jordi, l’alumnat i el professorat, amb l’estimable guiatge de l’Antoni Parés, estem preparant una exposició de fotografies i d’objectes de l’escola que ens ajudin a recordar el nostre passat i a reflexionar sobre el nostre present.

Si teniu fotografies i objectes antics relacionats amb l’escola. no dubteu a portar-los els dilluns i dimecres a consergeria (degudament identificats).

Gràcies per la vostra col·laboració.

Ens visiten els patges!!

El dimarts, 17 de desembre, ens van venir a visitar els patges de ses Majestats els Reis d’Orient.

L’alumnat d’infantil i cicle inicial els hi van fer entrega de les seves cartes i els seus desitjos.

Finalment, van fer una visita a tota l’escola.

Gràcies i esperem que torneu l’any vinent.

Aquí podeu veure les fotos!