Retorn diners

Benvolgudes famílies, en els propers dies s’iniciarà el retorn dels diners dels següents casos:

• Part proporcional del material dels alumnes de 6è.
  • Colònies dels alumnes de 6è.
  • Teatre dels alumnes de 5è, 6è, P3, P4 i P5.
  • Alumnes que canvien d’escola el curs vinent: retorn de la part proporcional del material i de les colònies.

Si els vostres fills/es formen part d’algun d’aquests casos heu d’omplir el següent formulari i us retornarem els diners mitjançant una transferència bancària: https://forms.gle/dUhM7c41SsvCHUBo8

Recordeu que els diners de colònies de la resta d’alumnes (de P3 a 5è) es guarden al centre per les colònies que hem ajornat pel mes d’octubre

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Descompte aportacions de les famílies per material

Benvolgudes famílies, us informem que la part proporcional de l’import de material que correspon al període de tancament del centre a causa del covid-19 es descomptarà de la quota del proper curs (2020/2021). Els imports que es descomptaran, que depenen de la quota que paga cada cicle, són els següents:

Alumnes que aquest curs han fet P3, P4 o P5: 20€

Alumnes que aquest curs han fet 1r o 2n: 15€

Alumnes que aquest curs han fet 3r o 4t: 26€

Alumnes que aquest curs han fet 5è: 18€

Als alumnes que aquest curs han fet 6è se’ls retornaran els diners (18€) mitjançant una transferència bancària. Si algun alumne marxa del centre i no serà a l’escola el curs vinent, també se li retornaran els diners.