Himne de l’Escola

Mostra de lectura en veu alta 2021

L’alumnat de cicle inicial ha participat a la Mostra de Lectura en veu alta que aquest any s’ha hagut de realitzar telemàticament des de la classe. Dos representants de primer i dos de segon han fet les lectures en un acte en el que també hem pogut escoltar els lectors de les altres escoles participants.

Som l’Escola Rocabruna!

Durant les colònies es va estrenar el nou himne de l’escola, un acte més per celebrar els 75 anys d’escola. Volem agrair al Marc, la Betlem i la M. Riera, la seva col·laboració en la lletra, veus i gravació.

Aquí us deixem l’arxiu d’àudio i un vídeo de “l’estrena” que es va fer durant el primer sopar de les colònies davant de tot l’alumnat de l’escola.

8M – DIA DE LA DONA

8 de març – dia de la dona

A l’escola s’han realitzat diferents activitats per tractar temes com la igualtat de gènere, el paper de les dones en el món actual i al llarg de la història… a través d’entrevistes, lectures de contes, recerca i altres activitats per conscienciar l’alumnat de la desigualtat que encara es viu en alguns àmbits de la societat.

Preinscripció curs 2021/22

Pàgina d’ajuda del Departament d’Educació