Normativa covid 21/22

El Pla d’actuació en el marc de la pandèmia recull aquells aspectes de funcionament i organització que es duran a terme durant el curs. Algunes de les mesures són semblants al curs passat i s’hi han incorporat alguns canvis. Aquí teniu un petit resum, us adjuntem també el document complet i el document per la gestió de casos.

Pla-actuacio-escolar-2021-2022

GESTIÓ CASOS

Mascareta Ús de mascareta a partir de 1r en els espais comuns i dins de l’aula. Durant el curs es pot flexibilitzar l’ús a classe segons l’evolució de la pandèmia.

A l’hora d’educació física, a l’exterior, no caldrà utilitzar mascareta.

A P3, P4 i P5 no es recomana.

Gel A l’entrar i sortir de cada espai i abans i després del pati.
Ventilació Es ventilaran les aules varies vegades al dia, com a mínim cada hora.
Temperatura No es prendrà la temperatura sistemàticament a l’escola.
Grups L’alumnat s’organitza com sempre per grups classe, dintre dels quals no cal mantenir distàncies.
Interacció de grups Es permet la interacció entre alumnat de diferents grups garantint ús de mascareta, distància i ventilació de l’espai.
Espais i material No hi ha limitacions referents a ús d’espais i material compartit.
Neteja i desinfecció Tots els espais del centre una vegada al dia al finalitzar la jornada escolar.
Accessos Dos torns per evitar aglomeracions

Grup Horari matí Horari tarda
entrada sortida entrada sortida
P3, P4, P5

1r i 2n
3r i 4t

5è i 6è
Pati Dos torns per evitar aglomeracions.

Tot l’alumnat esmorzarà a l’aula.

L’alumnat estarà separat per cursos com el curs passat; d’aquesta manera es permet que durant l’hora d’esbarjo puguin jugar sense mascareta. Cada dia canviaran d’espai.

La font estarà tancada.

Famílies Les reunions i entrevistes seran presencials, amb ventilació, aforament reduït, mascareta…

Per comunicacions puntuals amb els mestres podeu utilitzar el correu electrònic.

Gestió de casos covid Quan es detecti un positiu al grup: tot el grup farà 10 dies d’aïllament, comptats a partir de l’últim dia de contacte amb el positiu.

Es farà una PCR a tots els membres del grup entre el 4t i el 6è dia, a partir de l’últim contacte.

Beques NEE

Us comuniquem que al BOE de data 2/08/2021 es va publicar l’anunci de l’extracte de la Resolució de 28 de juliol de 2021, de la Secretaria d’Estat d’Educació i Formació Professional, per la qual es convoquen les ajudes per alumnes amb necessitat específica de suport educatiu per al curs acadèmic 2021-2022

El termini de presentació de sol·licituds per ajuts de NESE finalitza el 30/09/2021.

RESOLUCIÓN DE LA SECRETARÍA DE ESTADO DE EDUCACIÓN, POR LA QUE SE CONVOCAN AYUDAS PARA ALUMNOS CON NECESIDAD ESPECÍFICA DE APOYO EDUCATIVO PARA EL CURSO ACADÉMICO 2021-2022

Tramitar ajut

Per qualsevol dubte o aclariment podeu posar-vos en contacte mitjançant:

Telèfon 977 817400 Dimarts i Dijous de 8.30h a 13.30h o

per correu electrònic secretaria@escolarocabruna.cat

Inauguració Mural 75 anys!

Aquests últims dies de curs hem inaugurat el mural dels 75 anys de l’escola. Ha estat l’acte de tancament del 75è aniversari de l’escola. La M. Riera Borràs (33 anys de mestra a l’escola, 12 dels quals de Directora) i el Quim Calatayud (Alcalde les Les Borges del Camp)  han destapat la placa on s’explica la composició del mural. Seguidament l’alumnat de 3r i 4t han recitat l’auca de l’escola que ells mateixos han creat. Durant l’acte hem omplert la càpsula del temps que romandrà enterrada en algun lloc de l’escola per guardar els records d’aquest curs fins que algú, algun dia la torni a obrir. Hi hem posat una mascareta, un diari, la revista de l’escola… i una fotografia de cada classe amb un desig que un representant de cada grup hi ha anat dipositant. Per acabar, l’alumnat de 6è ha ballat al ritme del nou himne de l’escola i seguidament hem fet les fotografies de grup amb el pastís creat per l’ocasió.

Cliqueu damunt la fotografia per veure totes les fotos.

Revista edició especial 75 anys!