Ens visiten els patges!!

El dimarts, 17 de desembre, ens van venir a visitar els patges de ses Majestats els Reis d’Orient.

L’alumnat d’infantil i cicle inicial els hi van fer entrega de les seves cartes i els seus desitjos.

Finalment, van fer una visita a tota l’escola.

Gràcies i esperem que torneu l’any vinent.

Aquí podeu veure les fotos!

Internet Segura – Mossos d’Esquadra

Els alumnes de 5è i 6è han assistit a una xerrada dels mossos d’esquadra en la qual han après  com utilitzar les xarxes socials amb seguretat.

També s’ha fet una xerrada adreçada a les famílies.

Escape Room!

TERRIFYING LABORATORY

The students of 5th and 6th level and the teachers did an escape room in a terrifying laboratory (the library of Rocabruna school).

The 24th and 25th of October we entered to the escape room and we played in groups of five. The students and the teachers watched a video about two crazy doctors that wanted to eliminate all the people in Les Borges Del Camp with a virus.

Then, the boys and girls and the teachers had to open locks, find codes and do an experiment. We had two objectives: find the antidote of the virus and escape from the laboratory in less than 40 minutes.

Here you can see the photos of the escape room.

Article written by the students of 6th level