Dijous Gras

Ahir dijous dia 8 de febrer va ser Dijous Gras.

Dijous Gras va ser un dia que totes les nenes i nens de l’escola van disfressades, cada una del que vol.

Anem per cada casa del poble tocant i cantant vapors per menjar truites, vull dir, cançons, no vapors per menjar truites.

Les cases del poble, ens donen ous, amb els que despres farem truites per dinar.

Aquest any ha fet molt de fred i tots teníem ganes de tornar a l’escola.

Quan vam arribar amb moltes ganes, ens vam posar a fer truites que les feiem la Júlia, Irina i jo, la Duna.

Quan vam acabar de fer truites vam dinar i vam menjar de postres les galetes que ens van donar.

I després vam fer un taller de cosir amb la Núria i el cap d’un rato vam marxar cap a casa.

Júlia i Duna