I Jornada Pedagògica a l’escola

Mestres i educadores:

Des de l’Escola Ridolaina de Montellà del Cadí volem informar-vos que el dissabte 10 de març de 2018 a les 10 del matí, obrirem les portes de l’escola per convidar-vos a fer un viatge amb nosaltres a l’interior del nostre projecte educatiu.

Durant tres hores mirarem d’explicar-vos com som, perquè som així, quina és la nostra metodologia de treball i com la posem en pràctica.

Viurem un matí com el viuen els nostres infants. Us acompanyarem als ambients, experimentareu amb el material. Després ens trobarem a la Rotllana, esmorzarem plegats i compartirem dubtes i inquietuds.

Reflexionarem sobre els tres pilars del projecte:

La teòrica. Per posar de manifest les bases pedagògiques que justifiquen el nostre projecte pedagògic.

• La vivencial. Per descobrir com aquestes bases es posen en pràctica en els ambients d’aprenentatge.

• La reflexió. Per acabar d’organitzar tot allò que hem sentit i hem vist, per aclarir dubtes, per donar forma final a un dia ple de contingut, de pedagogia i d’amor.
Com formalitzar la matricula:

• Primer cal inscriure’s, enviant un mail a c5003275@xtec.cat amb l’assumpte: JORNADA.
• Durant l’estada a l’escola hi haurà una caixeta on podreu deixar la voluntat. La invertirem en material per a la comunitat escolar.
Lloc: Escola Ridolaina (Montellà de Cadí)
Hora: 10h.
Places limitades.