Taller d’hàbits saludables

Les nostres classes de cinquè han dut a terme un enriquidor taller centrat en la promoció d’hàbits saludables. Durant aquesta experiència educativa, els nostres alumnes han tingut l’oportunitat de submergir-se en el fascinant món del benestar i la salut, explorant com adoptar pràctiques que fomentin un estil de vida saludable i equilibrat.

Durant el taller, els nostres alumnes van participar en una sèrie d’activitats dissenyades per promoure la reflexió i l’aprenentatge actiu. Des de dinàmiques interactives fins a xerrades informatives, cada moment va ser una oportunitat valuosa per aprofundir en el coneixement sobre la importància de cuidar tant del nostre cos com de la nostra ment.

Es van abordar diversos temes rellevants, com la importància d’una alimentació nutritiva i equilibrada, la incorporació d’activitat física regular en la rutina diària, el valor del descans adequat i la gestió efectiva de l’estrès. A més, es va discutir la rellevància de mantenir una bona higiene personal i com això contribueix al benestar general.