ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa.

El passat 30 d’agost es va publicar la Resolució EDU/3014/2023, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públic.

CALENDARI DE LES ELECCIONS

Publicació dels censos (suro de l’interior de l’escola on el despatx d’equip directiu ) Dimarts 7 de novembre de 2023

Presentació de candidatures

Màxim dilluns 13 de novembre

Publicació de les candidatures (suro de l’interior de l’escola on el despatx d’equip directiu ) Dimecres 15 de novembre

Votacions sector pares, mares, tutors/es legals

Dilluns 20 de novembre (9:00-9:30h i de 16:00 a 16:45h)

Constitució del nou consell escolar i presa de possessió Dilluns 4 de desembre de 2023

Tenint en compte la normativa vigent, a l’Escola Provençana hem de renovar dos membres del sector pares, mares, tutors/es legals.

Per presentar la candidatura heu d’omplir el següent document i entregar-lo al despatx de direcció com a màxim dilluns 13 de novembre.

ENLLAÇ DOCUMENT PRESENTACIÓ CANDIDATURA

Us animem a participar!