ON VIVIM: Comarques de Catalunya 4t

En el projecte del segon trimestre vam investigar on vivien els animals marins i aquest tercer trimestre hem estudiat on vivim nosaltres!
Des del nostre continent fins al nostre municipi!

GRADUACIÓ 6è

Dijous passat vam viure un dels moments més emotius del curs, la GRADUACIÓ DELS NENS I NENES de 6è!!! Nervis, riures, il·lusió, llàgrimes, records, agraïments… Va ser una tarda màgica compartida amb familiars, equip directiu, antics i actuals mestres, monitors/es i AFA. Gràcies per fer-ho… Llegeix més»

Sortida Vilanova i la Geltrú

El passat 26 de maig la classe de 4t va marxar d’excursió a Vilanova i la Geltrú al centre d’activitats RocRoi.
Ens ho vam passar d’allò més bé!
Aquí us deixem un recull de fotos per veure tota la nostra aventura!!!!

Animals marins reciclats

Hola, famílies, fa unes quantes setmanes, a l’àrea de plàstica, vam realitzar els nostres animals marins amb material reciclat!😁😊 Vam fer taurons🐟,tortugues marines🐢,meduses, crancs🦀, eriçons de mar, estrelles de mar i cocodrils marins🐊!
Llegeix més»

IV JORNADA STEM-A L’HOSPITALET

Hola famílies! El passat dijous 19 de maig es van celebrar les Jornades STEM a L’Hospitalet. L’alumnat de l’ESO de cada institut van preparar una sèrie d’activitats tecno-científiques dirigides als alumnes de 5è de primària de les diverses escoles de L’Hospitalet (tallers, experiments, jocs, exposicions, construccions d’aparells, robòtica, etcètera). Ens ho vam passar genial! Ho voleu veure?

Activitats abril

Aquí us deixem algunes activitats que han realitzat els nens i nenes de 5è durant el mes d’abril. Esperem que us agradin!

Cliqueu la imatge per visualitzar el contingut.