ON VIVIM: Comarques de Catalunya 4t
21/06/22En el projecte del segon trimestre vam investigar on vivien els animals marins i aquest tercer trimestre hem estudiat on vivim nosaltres!
Des del nostre continent fins al nostre municipi!
En el projecte del segon trimestre vam investigar on vivien els animals marins i aquest tercer trimestre hem estudiat on vivim nosaltres!
Des del nostre continent fins al nostre municipi!
Hola, famílies, aquí us deixem el nostre procés del projecte del segon trimestre LA VIDA SUBMARINA.
A més a més, vam crear el nostre propi llibre!
Dijous passat vam viure un dels moments més emotius del curs, la GRADUACIÓ DELS NENS I NENES de 6è!!! Nervis, riures, il·lusió, llàgrimes, records, agraïments… Va ser una tarda màgica compartida amb familiars, equip directiu, antics i actuals mestres, monitors/es i AFA. Gràcies per fer-ho… Llegeix més»
El passat 26 de maig la classe de 4t va marxar d’excursió a Vilanova i la Geltrú al centre d’activitats RocRoi.
Ens ho vam passar d’allò més bé!
Aquí us deixem un recull de fotos per veure tota la nostra aventura!!!!
Hola, famílies, fa unes quantes setmanes, a l’àrea de plàstica, vam realitzar els nostres animals marins amb material reciclat!😁😊 Vam fer taurons🐟,tortugues marines🐢,meduses, crancs🦀, eriçons de mar, estrelles de mar i cocodrils marins🐊!
Llegeix més»
Hola famílies! El passat dijous 19 de maig es van celebrar les Jornades STEM a L’Hospitalet. L’alumnat de l’ESO de cada institut van preparar una sèrie d’activitats tecno-científiques dirigides als alumnes de 5è de primària de les diverses escoles de L’Hospitalet (tallers, experiments, jocs, exposicions, construccions d’aparells, robòtica, etcètera). Ens ho vam passar genial! Ho voleu veure?
Benvolgudes famílies,
Podeu veure un recull de fotografies dels vostres fills i filles presentant als seus animals preferits “fent clic” Aquí.
Les exposicions han estat tot un èxit.
Moltes gràcies per la vostra implicació i col·laboració, famílies.
Atentament,
Néstor Comes