Concert d’hivern 2n

Bon dia famílies,
Compartim amb vosaltres les cançons del concert d’hivern d’enguany i esperem que us agradessin tant com a nosaltres preparar-les.

Bon Nadal i bones festes!

Patge Reial

Bona tarda,
Ahir vam tindre la visita del patge reial a la nostra escola i els nostres petits conills van entregar la seva carta amb una emoció i un somriure fantàstic.
Esperem que els reis mags es porten bé i puguin portar-los tot allò que han demanat!
Us desitgem bones festes… Llegeix més»

Padrins i Fillols

Bona tarda,
Com bé sabeu, aquest any l’alumnat de sisè i l’alumnat de primer, participen en l’activitat de “Padrins i Fillols”, on cada alumne/a de sisè apadrina a un alumne/a de primer per ajudar-los a llegir i així acompanyar-los en el fantàstic món de la lectura.
Aquest… Llegeix més»

Bon Nadal a tothom

Des de 6è us volem desitjar un bon Nadal i un feliç any nou. I quina millor manera per arrencar un bon somriure que amb la nostra última creació.  El nostre particular Pare Noel!
Gràcies Manel, per inspirar-nos a fer aquesta manualitat. Ens ho hem passat… Llegeix més»