Concert d’Hivern 2022. Classe de l’Aigua. Tercer de Primària
21/12/22Obriu-lo i Gaudiu-lo!:
Obriu-lo i Gaudiu-lo!:
Bon dia famílies,
Compartim amb vosaltres les cançons del concert d’hivern d’enguany i esperem que us agradessin tant com a nosaltres preparar-les.
Bon Nadal i bones festes!
Bon dia famílies!
Finalitzem el trimestre plens de moltes experiències viscudes, entre elles, dues molt satisfactòries.
En primer lloc, el Manel, mestre de la classe de P3 ha vingut a la classe del bosc per fer-nos gaudir d’un taller de titelles musical.
https://drive.google.com/file/d/1AWAxatFJ9TM-4bpQJNWGamivlrirF9Uw/view?usp=share_link
D’altra banda, hem iniciat un… Llegeix més»
Bona tarda,
Ahir vam tindre la visita del patge reial a la nostra escola i els nostres petits conills van entregar la seva carta amb una emoció i un somriure fantàstic.
Esperem que els reis mags es porten bé i puguin portar-los tot allò que han demanat!
Us desitgem bones festes… Llegeix més»
Bona tarda,
Com bé sabeu, aquest any l’alumnat de sisè i l’alumnat de primer, participen en l’activitat de “Padrins i Fillols”, on cada alumne/a de sisè apadrina a un alumne/a de primer per ajudar-los a llegir i així acompanyar-los en el fantàstic món de la lectura.
Aquest… Llegeix més»
Des de 6è us volem desitjar un bon Nadal i un feliç any nou. I quina millor manera per arrencar un bon somriure que amb la nostra última creació. El nostre particular Pare Noel!
Gràcies Manel, per inspirar-nos a fer aquesta manualitat. Ens ho hem passat… Llegeix més»
Us deixem l’enllaç del programa Aula L’H de dimecres 14 de desembre. Una representació d’infants de 3r de la nostra escola han participat en la secció “A mi m’agrada” (minut 48:12).
AULA L’H
La classe de 6è hem visitat el Museu d’Història de Catalunya, situat al costat del barri de la Barceloneta. Hem fet un viatge per l’historia política del nostre país, des de la 2 segona república, la guerra civil i la restauració de la democràcia. Per… Llegeix més»