La classe dels cuiners i les cuineres.

Hola, bon dia, famílies!

Com ja sabeu, cada any l’escola escull una temàtica general relacionada amb els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible). Aquest curs escolar ens centrarem en l’ODS número 9: Indústria, Innovació i Infraestructura, i la temàtica que hem triat és… EL CINEMA!

Cada classe ha… Llegeix més»

La Clika a 2n

Bon dia famílies, els infants de la classe del bàsquet vam participar a la cantata de la Clika el passat mes de maig amb altres escoles de l’Hospitalet.
Ha sigut una experiència q mai oblidarem cantar tots plegats i plegades davant les nostres famílies.
Moltes gràcies per… Llegeix més»

Presenting our school

Hello families!
Last week, the basketball class recorded this video in which we show the different parts of our school. This is part of the project: “Video exchange between schools”.
Through this video, we answer another school of L’Hospitalet de Llobregat that previously sent us a video.… Llegeix més»

Ens regalem cançons

 
Bon dia famílies!
La setmana passada vàrem realitzar una activitat que vam anomenar “Ens regalem cançons”; es tracta de fer un intercanvi de cançons entre 2 grups de l’escola. Així, ens vam organitzar de la següent manera: I3-3r, I4-4rt, I5-5è A, 1r-6è, 2n-5è B
Els nens i… Llegeix més»

Meow, meow, we are cats!

Hola famílies!
Dimarts 20, la classe del basquetbol vam anar a l’auditori Barradas a gaudir de l’obra de teatre d’anglès “Wanda the witch”. Allà, vam poder repassar vocabulari com els nombres, animals, colors o el menjar mentre cantàvem cançons.
Us deixem un recull dels millors… Llegeix més»