La mona dels pirates
12/05/22L’últim dia de trimestre vam poder decorar i menjar la nostra mona de Pasqua… va ser molt divertit i estava boníssima!
Vista la mona de Pasqua!
L’últim dia de trimestre vam poder decorar i menjar la nostra mona de Pasqua… va ser molt divertit i estava boníssima!
Vista la mona de Pasqua!
Aquest segon trimestre uns quants pirates van fer 6 anys! Us deixem un vídeo amb les fotografies dels afortunats 🙂
L’últim dia del trimestre vam fer cadascú la nostra mona i ens la vam menjar. MMM quanta xocolata i que bona!
Mireu com hem gaudit de Sant Jordi a l’escola, els tabalets estaven ben entusiasmats amb els personatges de la llegenda, ha estat tot un descobriment!
L’últim dia de trimestre vam celebrar-ho decorant i menjant un tros de mona ben bona. Mireu quines cares més contentes, es nota que ens va agradar?
Aquest segon trimestre alguns tabalets van fer anys, ens fem grans i ja tenim 4 anys! Us deixem les fotografies en el seu dia especial
Hola famílies!
Divendres 22 d’abril vam celebrar Sant Jordi a l’escola! Va ser molt interessant i divertit perquè vam poder veure les exposicions dels treballs de tots els nens i nenes de l’escola.
A continuació, us adjuntem el vídeo per tal que pugueu veure tot el que han fet.
Esperem que us agradi!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Durant el segon trimestre vam sortir de l’escola per anar a Can Ribas on teniem la missió de fer de Pirates i passar una sèrie de proves molt entretingudes. Va ser un dia molt divertit! Us deixem unes fotografies per tal de compartir tot el… Llegeix més»
Aquí us deixem un vídeo dels nens i les nenes que aquest segon trimestre han fet anys, que grans i guapos estan eh?
Durant aquest segon trimestre hem seguit disfrutant dels i de les músics de la setmana. Aquest cop hem pogut gaudir d’instruments com tambors, xilòfons, una caixa xinesa, una flauta, un piano i dos micròfons que ens han permès aprofitar l’instrument més potent que tenim: la… Llegeix més»