El color vermell

Durant aquest mes de Setembre a la classe dels Tabalets hem estat treballant el color vermell amb moltes activitats. Voleu veure-ho?

Els tabalets comencen l’escola

Un any més tenim el plaer de rebre als petits de l’escola!
Aquests primers dies han estat molt emocionants: un nou espai, companys i companyes nous, mestres que no coneixíem… però hem fet moltes coses per passar-ho bé i cada dia estar més adaptats a l’escola.
Us… Llegeix més»

La cançó de la felicitat

Hola famílies!

Dimecres 22 de juny vam celebrar la graduació dels nens i nenes de 6è al Centre Cultural Santa Eulàlia. Per acomiadar-nos, els hi vam cantar “La cançó de la felicitat”. Mireu, mireu!

El músic de la setmana

Voleu veure quins músics de la setmana més fantàstics hem tingut aquest trimestre?
Ho han fet tots genial i ens han portat instruments com pianos, flauta, timbal i cançons molt divertides com baby shark dance o de musculoso a saludar de Luli Pampín.

El músic de la setmana

Un trimestre més que s’acaba i no volem perdre la oportunitat que veieu els super músics de la setmana que hem tingut.
Aquest cop hem experimentat amb l’ukelele i la cançó de I see the light, les maraques, la guitarra elèctrica i la cançó de Suéltalo,… Llegeix més»

El músic de la setmana

Abans d’acabar el curs, des de música, tornem a presentar als nostres músics de la setmana d’aquest últim trimestre.
Aquest cop hem gaudit del timbal, de la pandereta, les maraques, la flauta, la carraca i el pal de pluja.
Ha estat molt divertit i tots i totes… Llegeix més»