Anem a la Granja de Can Plana
21/05/24Fa pocs dies els nens i nenes de la classe dels Tabalets vam visitar la granja de Can Plana.
Ens ho vam passar molt bé i vam veure molts animalets.
Aquí teniu unes fotografies del gran dia 🙂
Fa pocs dies els nens i nenes de la classe dels Tabalets vam visitar la granja de Can Plana.
Ens ho vam passar molt bé i vam veure molts animalets.
Aquí teniu unes fotografies del gran dia 🙂
Fa unes setmanes que vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola.
Us deixem un recull de fotos 🙂
Bon dia famílies!
Aquest dilluns a la classe de música hem rebut una visita ben especial: el Vicente, el pare de la nostra mestra de música ha vingut a oferir-nos un concert de trompeta!! Ens ha explicat les parts del seu instrument, els diferents sons que… Llegeix més»
Famílies, ja s’acosta la festa més esperada de l’any, Sant Jordi!!!!
A continuació us deixem els vídeos de les cançons que hem treballat a música
aquestes setmanes per tal que les pogueu cantar amb els vostres infants.
“Diu la llegenda….”
https://www.youtube.com/watch?v=1-FbrOgWlnE&ab_channel=Lauradansamedina
“Personatges”
https://www.youtube.com/watch?v=Qy3EjdcXJo4&ab_channel=DaniSolera
Bon diada per tothom!
Abans de marxar de vacances de Pasqua, els Tabalets vam anar al bibliomercat del barri.
El Pau ens va estar explicant com funciona una biblioteca, què podem fer, les normes a seguir i tot el que aquest espai ens ofereix.
Ens va preparar molts contes sobre el… Llegeix més»
Abans de marxar de vacances ens vam preparar la mona de Pasqua per a poder fer un berenar de comiat de trimestre. Ens va quedar boníssima 🙂
Us deixem un recull dels aniversaris que hem celebrat aquest segon trimestre 🙂 Per molts anys a tots i totes!
La setmana passada vam visitar el CaixaForum i vam fer 3 activitats genials.
Quan vam acabar vam passar una bona estona a un parc de Montjuic, dinant i jugant 🙂
Us deixem un recull de fotografies d’aquest dia tan fantàstic!
Bon dia famílies!
La setmana passada vàrem realitzar una activitat que vam anomenar “Ens regalem cançons”; es tracta de fer un intercanvi de cançons entre 2 grups de l’escola. Així, ens vam organitzar de la següent manera: I3-3r, I4-4rt, I5-5è A, 1r-6è, 2n-5è B
Els nens i… Llegeix més»