Els alumnes de 1r de Primària hem finalitzat el projecte envers els mitjans de transport, rebent el diploma de reconeixement del taller d’educació viària.
Mitjançant treball cooperatiu, cada grup ha fet els transports amb els quals voldrien viatjar pel món.
A més, hem fet la sortida “Transports de BCN”, viatjant en autobús, tren i una visita per l’aeroport.
Hem aprés molt i ha estat força interessant.




