Al llarg del segon i tercer trimestre, l’alumnat de 3r ha participat en el projecte Petits Talents Científics, una iniciativa que té com a objectiu despertar la curiositat científica i fomentar el pensament crític entre els infants.
Aquest any, la temàtica del projecte han estat les plantes, i el nostre treball s’ha centrat especialment en entendre com entra, es mou i surt l’aigua del seu interior. Per tal d’investigar aquest procés, hem dut a terme diversos experiments, a partir dels quals els i les alumnes han pogut formular hipòtesis, observar els resultats i extreure’n conclusions.
Com a cloenda del projecte, el passat 28 de maig vam tenir l’oportunitat de participar en el petit congrés científic celebrat a l’Auditori Barradas, on vam exposar el nostre treball davant d’altres escoles. A més, vam poder escoltar i aprendre de les investigacions realitzades per altres centres, fet que va enriquir encara més l’experiència.







