És un plaer donar-vos la benvinguda a l’emocionant inici del nou curs escolar a l’Escola Provençana. Aquest any, ens complau anunciar que la classe de cinquè grau serà coneguda com “La Classe dels Gimnastes”. La raó? Perquè aquest any ens submergirem en l’apassionant món dels Jocs Olímpics.
El tema comú de la nostra escola per a aquest any és precisament aquest: els Jocs Olímpics. Estem emocionats d’explorar les diverses disciplines esportives, celebrar la dedicació, l’esforç i l’esperit d’equip que representen els Jocs Olímpics. A la classe de cinquè, ens centrarem especialment en la gràcia i l’habilitat dels gimnastes, inspirant-nos en la seva determinació i destresa.
Estem compromesos a crear un ambient educatiu estimulant, on cada nen i nena pugui créixer acadèmica i personalment. Estem desitjosos de treballar junts per ajudar els vostres fills i filles a assolir les seves metes i descobrir el seu potencial màxim.
Prepareu-vos per a un any ple d’aprenentatge, diversió i assoliments!
Atentament,
La classe dels gimnastes.


