ACTIVITAT EXTRAESCOLAR, BALL MODERN

Aquest curs l’AFA no havia iniciat cap activitat extraescolar al primer trimestre degut a la situació en la què ens trobàvem. Però de cara a aquest segon i tercer han fet la proposta de Ball Modern, que tant va agradar el curs passat. Una part de l’activitat està subvencionada gràcies a un ajut econòmica que rep l’escola pel fet de participar al Pla Català de l’Esport.

A partir de la segona setmana de febrer, doncs, es tornarà a posar en marxa l’activitat extraescolar de Ball Modern.

Es durà a terme al migdia. Si algun infants que està interessat en fer l’activitat no es queda al menjador, pot apuntar-s’hi aquell dia de forma esporàdica, o la família el pot dur a l’hora de l’activitat i recollir-lo en finalitzar.

Per a més informació sobre la inscripció, organització i preu, podeu visitar el Bloc de l’AFA.