DIA DE LA PAU I NO VIOLÈNCIA

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau, conegut també com a Dia Mundial o Internacional de la No-violència i la Pau, fou fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal, i és una iniciativa d’Educació No-violenta i Pacificadora, difosa internacionalment.

Tot i que a l’escola treballem aquests valors en el nostre dia a dia, cada any ens agrada fer una activitat especial per recordar als nostres infants la seva importància.

Aquest curs, aprofitant el tema anual transversal de “La Ciència”, cada grup ha estat reflexionant sobre com podria aquesta ajudar-nos a estar més en Pau i a superar la pandèmia que estem vivint. Les tutores i tutor van dedicar unes sessions a fer aquesta activitat que van començar visualitzant el següent vídeo.
Després, els infants, van pensar paraules que ens poguessin ajudar durant aquesta època que estem vivint i que, gràcies a la ciència, podrem acabar superant! Algunes de les que van proposar són: Unió, Esperança, Petons voladors, Resistir, Família, Solidaritat… Cada grup ha escrit la seva paraula a un estri de laboratori i els hem penjat tots junts al suro del vestíbul de l’escola amb el lema “Construïm la pau des de la ciència, més separats però més units que mai”.