TOT I ESTAR A CASA, CONTINUEM APRENENT!

Aquí teniu la primera proposta per fer a casa amb els vostres fills i filles, aquesta és conjunta, no només de la nostra escola, sinó de moltes de les escoles d’Esplugues. Hem agafat la idea gràcies a una campanya que han fet a Itàlia.

L’objectiu és omplir els balcons de la nostra ciutat amb cartells amb un arc de Sant Martí, un missatge d’ànim per a la població i el hashtag #joemquedoacasa.

Un cop tingueu el cartell ens podeu enviar fotos de l’elaboració i el treball final a pratdelaribacovid19@gmail.com, així farem un vídeo conjunt on tots i totes podreu veure què han fet els altres.

Aquí teniu la carta on expliquem més concretament l’activitat.

Recordeu que a partir de demà, les propostes estaran al bloc de cada cicle.