CELEBRACIÓ CARNAVAL

La passada setmana del 16 de febrer, l’escola Prat de la Riba va tornar a celebrar un any més la festa de Carnaval, amb la participació de tots i totes les mestres, famílies, monitores i alumnes.

Començant la setmana amb les ordres diàries, vam seguir amb les peticions del Rei Carnestoltes. El divendres 21 de febrer els infants un cop més ens van sorprendre amb els balls preparats i les seves disfresses.

Però no va acabar aquí, ja que com podreu veure, famílies i alumnes s’ho van seguir passant súper bé a la nit amb la festa de l’AFA.

Aquí us deixem un recull.