SETMANA CULTURAL: la Cursa Solidària

Hola famílies,

Com ja sabeu, durant la setmana de Sant Jordi hem celebrat la Setmana Cultural de l’escola. Si el dimarts 23 vam celebrar la Diada de Sant Jordi,el dimecres 24 vam celebrar la Cursa Solidària. Enguany arribàvem a la cinquena edició, que s’ha anomenat RUN TO HELP PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL. L’entitat escollida pels nois i noies de sisè, com a destinatària dels diners recollits va ser la Fundació Finestrelles, que treballa per la inclusió de les persones amb discapacitat intel·lectual.

La cursa solidària és un projecte que porten a terme els nois i noies de sisè, que s’encarreguen d’organitzar tot l’esdeveniment. Des de triar l’entitat destinatària, crear el logo i el cartell de la cursa, enviar les invitacions, redactar les notes informatives per a les famílies…

Una representació de la Fundació Finestrelles ens van acompanyar i, a banda de dirigir-nos unes paraules d’agraïment, van regalar un obsequi, que havien fet als seus tallers, per a cada alumne de sisè.

A banda d’alguns representants de la fundació, també vam poder comptar amb la presència d’alguns representants de l’ajuntament, l’alcaldessa Pilar Diaz, la regidora d’esports Montse Zamora, la tècnica de la secció d’esports Roser Muntanyà i la responsable del servei d’atenció a la infància i la família Africa Parra.

A l’acabar la cursa, alumnes i famílies van participar en una activitat conjunta, que els nois i noies de sisè tenien preparada, a mode de sorpresa, i com a activitat de tancament de l’esdeveniment.

En aquest petit vídeo teniu un petit tastet, amb algunes imatges.