SETMANA CULTURAL: Diada de Sant Jordi.

Hola famílies,

Aquests dies hem celebrat la setmana cultural de l’escola, aprofintant la festivitat de Sant Jordi, com ja venim fent des de fa uns anys. La setmana va começaramb la celebració de la Diada de Sant Jordi, el dimarts 23 per la tarda. Els nens i nenes de P3 fins a segon van llegir diferents poemes, mentre que els nois i noies de tercer a sisè van ser els narradors de la llegenda de Sant Jordi, que van representar els i les mestres.

Tot l’acte va estar presentat per alumnes de sisè. A més, també van fer una peça musical, amb tot tipus d’instruments, i per acabar, 5 alumnes van fer un ball, per acabar la celebració.