SANT JORDI A L’ÍNDIA

Aprofitant que aquest any l’escola Prat de la Riba s’ha convertit en l’escola dels VIATGERS INTRÈPIDS, hem viatjat a un altre lloc del món on també es celebra el dia de Sant Jordi. En concret ens hem traslladat la l’Índia, que degut al seu passat britànic, té diverses esglèsies dedicades a “Saint George”, sobre tot al sud del país.

El dimarts per la tarda, tots els nens i nenes de l’escola vam fer un ball de Bollywood. Desprès, vam compartir uns menjars típics de l’Índia, Lassis i Samoses, que els nois i noies de primària havien preparat pel matí, durant els tallers de la setmana cultural. I finalment, van particpiar en una gran Festa Holi.

Els i les alumnes s’ho van passar genial, com podeu comprovar en el vídeo.