DIADA DE SANT JORDI

El passat dilluns vam celebrar la Diada de Sant Jordi, dins dels actes de la setmana cultural de la nostra escola. El dilluns pel matí es vam trobar tots els nens i nenes del Prat de la Riba i vam fer un munt d’activitats per festejar la Diada de Sant Jordi: vam presentar la revista de l’Escola, cada classe va fer una petita mostra de les feines que havien preparat, vam ballar cançons al voltant de la llegenda de Sant Jordi, i per acabar vam ballar tots junts i juntes, mentre es duia a terme una petita representació de la llegenda.