IV MARATÓ ENERGÈTICA, UN NOU REPTE!

Aquest mes de febrer la nostra escola participa a la IV Marató Energètica de Catalunya on hi participen molts municipis més. L’objectiu és reduir un 10% el consum d’aigua, gas i llum a l’escola i tot el que estalviem es donarà, a través de l’ajuntament, a la fundació Orígen perquè s’inverteixi en ajudar a famílies que pateixen pobresa energètica.

Aquesta Marató també ens ajudarà a ensenyar a l’alumnat mesures per reduir el consum energètic que ajudaran a cuidar el medi ambient.

Les accions que farem seran:

• Parlar amb els alumnes a la tutoria per reflexionar sobre els aspectes de l’estalvi energètic.
  • Posar cartells a diversos llocs de l’escola per apagar llums, tancar aixetes, tancar portes…
  • Apagar sempre que poguem algunes llums de les aules quan tinguem prou llum solar.
  • Tancar les portes de les aules sempre que sortim per mantenir l’escalfor.

Us animem a preguntar als vostres fills/es què estan fent aquests dies i mirar de reproduir algunes de les accions a casa.