DIA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER

Hola famílies,

El passat 28 d’abril es va celebrar el Dia de l’Educació Física al Carrer. A l’escola estàvem preparats per celebrar l’efemèride, però aquell dimecres pel matí va ploure i, a més, teníem les classes de cinquè i sisè confinades. Per aquest motiu vam traslladar aquesta celebració al passat dimecres 12 de maig. Durant el matí, els nois i noies d’educació primària van poder gaudir de diferents activitats i jocs propis de l’educació física.

Volem agrair als estudiants de pràctiques que tenim a l’escola (Marina, Carlota, Raquel, Roberto, Roger i Albert) que van preparar unes activitats fantàstiques, que van encantar a tots els nens i nenes. A continuació teniu un petit vídeo resum de tota la celebració.