DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

El proper divendres 29 de gener celebrarem el dia de la Pau i la No Violència a l’escola.

Com que aquest curs el tema de l’any és la meteorologia, hem fet una proposta anomenada“Núvols per la Pau”

A les tutories tots els nens i nenes han treballat el sentit i significat de 3 paraules relacionades amb la tolerància i el respecte i ara us demanem que des de casa els ajudeu a pensar un missatge per promoure els valors treballats. En aquest missatge han de sortir 1, 2 o les 3 paraules que els infants han après a classe.

El missatge l’heu d’escriure al núvol que us fem arribar, i després decorar la resta com més us agradi.

Per tal de poder llegir i treballar les frases fetes a casa, és important que els infants retornin el seu núvol DILLUNS 25 DE GENER.

Esperem que gaudiu d’aquest projecte conjunt entre l’escola i les famílies amb l’objectiu de fomentar el respecte entre les persones i la pau al món.

PARAULES TREBALLADES A CADA NIVELL

1r