CONCERT DE NADAL 2020

Ja hem arribat a l’últim dia d’aquest trimestre, un dia en què l’escola sempre s’omplia de gent, alegria de Nadal… Un moment en què famílies, infants i personal del centre compartíem il·lusió.

Ja fa unes setmanes que l’equip vam repensar aquesta celebració i vam voler que, de cara als alumnes, no hi hagués un canvi tan gran. Així doncs totes i tots han estat preparant amb il·lusió els tradicionals poemes i cançons.

Aquí teniu un resum amb una actuació de cada grup. Tots els cursos n’han fet més d’una, podeu veure-les totes al bloc de cada cicle (aneu a la part superior dreta d’aquesta WEB). Falta P4B, perquè han hagut d’estar confinats la darrera setmana del curs, però com que avui dilluns sí poden tornar a l’escola, els gravarem i també us els penjarem al seu bloc.

I aquí teniu una última sorpresa. Els alumnes de Cicle Mig i Superior han volgut mostrar-vos una activitat feta amb el seu mestre d’Educació Física, Arnau, on han après una coreografia amb la cançó de Jerusalema.